Inspiration Black & White

Goddag kära vänner.

Jag har varit ute hos kund hela dagen och dessutom suttit i möte
med planering inför årsbokslut, det nalkas tider av stress men det ska nog
gå bra ändå.

Är det förresten någon mer än jag som uppmärksammat att det är minus fyra
grader ute och det känns som att man ska frysa ihjäl!? Då vill jag inte veta hur
det blir på onsdag när det förväntas bli minus 19 grader. Lycklig är jag dock
över att jag och kära mamma ska avnjuta en middag på Sturehof då.

Tillbaka till nyår, vi har valt tema för festen och givetvis blir det Black & White,
inspiration;

       
                 

         

Tudeluu!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

grymt att du tycker det :) hoppas du följer min blogg så garanterar att du får mer inspiration!

2010-12-20 @ 20:15:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0