Persisk matta.

Gaah, jag är helt slut.
Har alldeles nyss bastat, jag råkar ha lyxen att ha en egen bastu i våningen.
Dock använder jag allt som oftast bastun som extra element just nu (inte så värst
miljövänligt, men ack så varmt det blir) men ibland händer det att jag faktiskt
använder den som man faktiskt ska, och det är så skönt.

Förresten, köpte nyligen en persisk matta från Bukowskis och många andra
vackra ting har dem där som jag gärna hade tagit med mig hem.

        

Det är något mystiskt vackert över dessa speciella mattor.

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Hej!:)

Hoppas allt är bra med dig?:)

Med mig e de toppen!:)

Ha en bra kväll!:)

Kram

2010-12-20 @ 20:53:21
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0