What a weekend!

Vart ska jag börja?
Startade i fredags, lagade trerätters och bjöd in mina fina flickor på tjejmiddag.
Mycket skratt, mucho champagne och ett par timmar senare satt vi alla i taxibilar
mot Stureplan och närmare bestämt Sturehof. Efter ett glas där så kilade vi upp
till min mans kontor där hela företaget hade julfest, mycket härlig energi med
många glada miner.

Därefter kilade vi vidare till Collage och efter det så avslutade jag och min man
kvällen uppe på Sture V, mycket fantastisk kväll.

Gårdagen spenderades med långpromenad runt Östermalm, följt av god middag
och mys här hemma i våningen.

Och idag promenerade vi till vårt stamhak Chokladkoppen i Gamla Stan (vi går dit
varje helg för den fantastiska soppan). Därefter hälsade vi på Erik som bor på
Söder!? vilket var mycket trevligt.

Nu har vi precis ätit middag och ska kolla på film, skön helg med andra ord.

                     

Have a great evening darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0